Aug 24, 2011

Akhirnya Aku Dapat Lamborghini ^_^

Assalamualaikum
ehem2..lame dah tak santai camni.Yelah asyik sibuk nak jadi penulis tak bertauliah.Kering otak pikir
idea nak sambung citer-->tipu( x kering pun la)

Back to the main point,akhirnya cik dapat jugak hadiah kereta idamanku,Lamborghini.
Korang tak percaya ek?Nanti akan cik buktikan!Sebelum tu nak citer sikit dari mana cik dapat hadiah ni.
jeng3..dari Abang Khairul Si Tukang Modify kereta..eh betul ke tak ni? 
Adoi,bestnya raya cik kali ni..boleh pergi bersiar-siar dengan kereta Lamborghini..
Cik  curang! Sebelum ni minat ngan lamborghini gallardo..cett! Hari ni dah jatuh cinta ngan Lamborghini Madura pulak..
Sudah2..nak tengok hadiah cik?
Ha..tengah pikir ape tu?
Okeh,thanks again to Abang Khairul

8 Pemisah Kata:

khairul said...

ish malu la plak tgk..apa pon TQ yer Cik Siti tolong promote :)

Fadzli Amir said...

Tahniah2....khairul, bila nak hantaq satu kat aku....hehehe

CIK PARO! said...

nak jugak..

Cik Siti Aziz said...

khairul: aiseh..malu plak.same2^_^

fadzli: tenq..cepat2 pi mintak ngn abg khairul..huhu

cik paro: jom la kongsi ngn cik..hik3

TiraTaec0oL said...

betul ke?huhu..

Cik Siti Aziz said...

ahaha..tira rase?

alif haris said...

sy nk sebijik buleyh ? hee ^^

Cik Siti Aziz said...

alif: ahaha..x boleh