Nov 3, 2011

Ada Lagi Rupanya Game Ni~

Aku ingatkan da habis dah tagging game tu..haih,ada lagi rupanya.Kali ni aku di tag oleh si gadis Husna.
How old are you ?
17 kot~
Berapa lama blogging ?
Mula daftar tahun 2010 tapi mula aktif tahun ni..aktif ke?tak la jugak..^_^
What kind of books do u like to read (novels/science fiction/etc.) ?
Lebih kepada yang berinformasi macam..haih,banyak la ^_^
Your fav novel of all time ?
A Novel Idea.
Fav song (3) ?
Dan,Salam Terakhir & Everything I do,I Do It For You.(banyak lagi)
Fav food ?
Nasi Goreng Pataya vs Coklat(tak tahu mana nak pilih)
Fav subject at school ?
Bahasa Inggeris(tapi selalu ngantuk..lalala~)
All your best friends
Ramai la nak tulis..tak muat ^_^
Fav tv show
Entah..jarang tonton tv,tengok aje ^_^
975437628 x 0 + 2 = ?
2(pandainya!)
Lepas balik sekolah buat pe ?
Aik?mana tahu aku sekolah lagi ni?^_^ malas nak citer..

Ok done~

10 Pemisah Kata:

kim heeruul said...

lepas balik skool buat ap ha?
tdo la tu..=p

hawiz said...

heeh..lepas mkn wat per?..basuh tgn kan..hihih..tetiba

niesasukasuki said...

wujud lg ke game ni ?

khairul said...

byk nya soklan tu Siti

Pendamba Mawar said...

haha. sempoi giler jawapan

Cik Kasih said...

@kim heeruul mane ade..huhu

Cik Kasih said...

@hawiz mesti la..haha sy pon da confuse ni..

Cik Kasih said...

@niesasukasuki a'ah..huhu

Cik Kasih said...

@khairul xpe..sy suke jwb..hik3

Cik Kasih said...

@Pendamba Mawar ow ek?haha..i like ur comment!