Nov 3, 2011

I've Been Tagged Again..Waa!

Semalam baru jawab soalan dari si gadis Husna..Hari ni dari si gadis Sofya pulak(manisnya nama dia)..

1. Nama Gelaran ?
Nickname blogger ka?Cik Kasih tapi kawan2 ada panggil Dijah,Didi,D,Ti dan macam2 lagi.
2. Suka warna ?
Ungu,putih & semua warna yang lembut2 tu..^_^
3. Suka mesej or call ?
Dua2 tak suka..I love blogging!
4. Suka haiwan apa ?
Yang comel2 je..hamster tapi tak boleh bela sebab ada kucing kat umah.
5. Suka subjek apa ? 
Bahasa Inggeris (yolah tu..)
6. Suka kartun apa ?
Banyak tapi paling suka Danny Phantom & Naruto.
7. Ada secret admire dak ?
Entah..malas nak minat2 orang.haha
8. Ada boyfriend/girlfriend dak ?
Officially single..
9. Ada musuh kat sekolah ?
Entah..takde kot.
10. Pernah buat kesalahan apa paling besar ?
Entah la..banyak buat salah tapi kecik2 aje..^_^ ye ke idok?
11. Suka boy/girl yang macam mana ?
Boy: Mystery with messy hair style..haha
Girl: Just like me..haha aku tak suka yang gedik2,aku rasa nak tampor!
Ok done~

6 Pemisah Kata:

kim heeruul said...

still single meyh ?
haha..sme la..

btw,cerita kat entry gua tu x ada sambungan.
akan ada MAlam jumaat #2 tapi kisah lain pula..=)

Pendamba Mawar said...

mystery2..lala..:P

admire sapa erk.haha

kim heeruul said...

na moh la sedih2..^^

Cik Kasih said...

@kim heeruul eh2..same la kite.haha dh lama tau da..
lorh ingtkan ade smbungn tp mnarik la..^^

Cik Kasih said...

@Pendamba Mawar x admire sape2 pon..hik3

Cik Kasih said...

@kim heeruul x sedih la..haha