Nov 30, 2011

Teka Teki Promosi Blog Kembali Lagi!!

Assalamualaikum and a very pleasant day i wished!
Dengan hati yang ikhlas,dada yang lapang dan jiwa yang tenang setelah tamatnya SPM(yahuu!),Alhamdulillah..aku dengan gembiranya nak anjurkan permainan ni.Ala..macam tajuk kat atas tu la..Masa Teka Teki Promosi Blog #1 yang dulu2,Pendamba Mawar & Paris Lipton dah menang.Dan seperti yang dijanjikan,blog mereka dipromosi selama seminggu oleh Cik Teddy(aku) la..

Macam biasa,peraturannya korang cuma perlu tinggalkan jawapan diruangan komen(takyah buat entri,menyemak je)..Siapa yang paling cepat dan tepat,blog korang akan dipromosi selama seminggu:)
lets proceed with the question yaw!
Jika..
1 = 5

2 = 8
3 = 12
4 = 20
5 = ??
6 = 34
7 = 46
8 = ??
 
selamat berfikir dan menjawab ye:) 
-UPDATE-
GAME IS OVER! SEE THE WINNER'S HEADER
ON MY BLOG

15 Pemisah Kata:

Wanny said...

we~~x paham larh..huhu
bg jelah jwapan:


5:30
8:60

confirm salah ea??hehe..

jemput singgah folo sayaa http://deyawanny.blogspot.com

cerita best said...

5:25
8:56

MESTI SALAH KN HAHAHAH

Eena Arrina said...

cuba je..lau betul,nasilah.lau salah mmg arh! hihi :P

5=25
8=61

hati♡ said...

kak hani cuba ye..

urm ..

28
58

kot...? hehe

EZCount China said...

5=1
8=2

Pendamba Mawar said...

5=1

Pendamba Mawar said...

5=1
8=2
done..

khairul said...

kepala otak abg dh jammed ni

PeJuAnG CinTa said...

5 = 1
8 = 2

Nizam Ijam said...

pening2.. :(

JR said...

Add math dpt A+++ pun sukar nak jawab..

Entri terbaru di bog JR:

"Tips Awet Muda Paling Murah...Jom Cuba!!"

kim heeruul said...

blom sempat join . dah ad pemenang.

Anonymous said...

I have been looking around for this kind of information and i think that i have found it on your site. Bookmarked! kamagra oral

Anonymous said...

Apa bunga favorit Anda ? Dengan contoh tampilan , saya suka astromerii sangat banyak.

Anonymous said...

Siapa dan di mana untuk mengedit musim panas ini pada informasi cuti , porsi Anda .