May 12, 2011

gereja terbesar di asia

Assalamualaikum^_^
nampak macam firaun zaman dulu la plak..
saya tengok dah ramai blogger yang post pasal ni kan..ramai jugak umat Islam yang tak puas hati dengan pembinaan gereja terbesar di asia ni..yela,negara Malaysia ni kan majoriti beragama Islam(walaupun ramai yang tak mengamalkan cara hidup Islam yang sebenar).
maaf,bukan maksud saya untuk membangkitkan kemarahan sesiapa..
tapi kalau ikutkan hati,saya pun tak berapa setuju dengan rancangan ni..
negara Malaysia kan negara Islam..tapi saya harap perdana menteri kita dapat buat keputusan yang sebaiknya mengenai hal ni ok..
saya rasa pentadbiran Datuk Seri Najib ni memang banyak jugak bawa perubahan pada negara kita..
untuk selesaikan hal ni pun,beliau jemput pelbagai ketua agama..nampak cara kepimpinan yang teratur.

--------->saya bukan nak berpolitik tap sekadar beri pendapat..nak berpolitik?saya belum cukup arif dan tak berminat pun lagi..^_^

4 Pemisah Kata:

Khairil said...

skrg org kafir ni dah berani minta macam2...cuba renungkan kenapa...

Amoi said...

kebebasan beragama.

Cik Teddy said...

@amoi memang sudah lama hak kebebasan beragama diberi namun hormatlah status malaysia sbg negara islam..^_^

Cik Teddy said...

@khairil sbb islam semakin lemah..kot..hihi yela,umai islam skrg sudah lupa ajaran sbnr islam