May 27, 2011

NOTHING SPECIAL HERE>>>

Assalamualaikum^_^
cik ingin sekali bercerita..dulu masa kecik2 ada angan2 nak jadi penglipur lara..
ouh,satu pilihan yang tak bijak..
lepas tu,suka pulak tengok cerita penyiasatan macam CSI tu!
nah,cita2 dah tukar nak jadi pakar forensik pulak..
ala..budak2..memang macam ni?oppss..betul ka?cik sorang je kot..
tetiba keluar pulak macam2 cerita seram..grrr,takutnya kalau kena bedah mayat yang dah tak macam mayat lagi kalau dah jadi pakar forensik nanti..
dah tukar pulak cita2 nak jadi..emmm o_0
pereka dalaman..whoa! macam2 dalam kepala ni kan?
isk3..baru2 ni terfikir pulak bila dah tamat SPM nanti nak ambil "property management"..
alamak..apasal la cik ni dah jadi orang yang keliru sebegini?
cett! bosan la cerita macam ni!!
jom la layan lagu tension>>>>>>>>>>>>>

2 Pemisah Kata:

cik Dil said...

dulu dil nak jadi peguam..bila naek skolah menengah, nak jadi farmasist..pastu bile matrik, nak jadi pakar makanan / dietetik...pastu skrg tgh smbung degree dlm mutimedia..^^

Cik Teddy said...

wah..cik pun mnat gak multimedia ni..hihi