Oct 10, 2011

Aku Baru Belajar Mengira..Kesian!


Jom dengar2 dulu sebelum aku nak mengira.
Okeh,sebelum itu ini entri buang rasa bosan aku.
Kejap lagi aku nak pi study kimia pulak..^_^

Takde la tadi aku terima satu mesej dari member aku.
Ade ke patut dia bagi aku equation kat aku?
Mula tu aku malas nak layan tapi apa salahnya aku cuba kira kan?
katanya:  equation ni boleh buat aku senyum.Heh! Yelah tu..
jom usha aku yang mengira..(tu pun nak cakap..haha)

2ue = 1 + (5v + u ) (2e + 1) - 5v
= 1 + 10ve + 5v + 2ue + u - 5v - 2ue
= 1 + 10ve + u
pandai tak aku kira?ala..budak kecik pun boleh buat.
Okeh,to my friend..thanks for make me smile  

12 Pemisah Kata:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..jwpn yg kreatip.. ^_^

kim heeruul said...

pndai mmber lu buat soalan tu..hihi

Pendamba Mawar said...

tak pandai la..hahahaha

khairul said...

soalan dan jawapan yg bernas tu Siti :)

naga said...

Pandai nyer mengira tapi kalau budak baru blajar membaca di kata " yamkiwak sangkipat tukinam " tu ape ye?..

Cik Kasih said...

@LiLy @ MumMyQiStInA ihik..tenx^^

Cik Kasih said...

@kim heeruul tu ar pasai..ahaha

Cik Kasih said...

@Pendamba Mawar xpe2..sy dh tlong ajarkan tu..hhuhu

Cik Kasih said...

@khairul hihi..tenx abg khairul^^

Cik Kasih said...

@naga ahaha..bhase apekah itu?^^

naga said...

"Yamkiwak sangkipat tukinam" tu maksudnya "ayam kaki dua musang kaki empat kutu kaki enam". hahahha.....

Cik Kasih said...

@naga
bhase naga ka?huhu