Oct 5, 2011

CONTEST : MY BIRTHDAY

it's a contest time!
TARIKH : 3 OKTOBER HINGGA 14 NOVEMBER

Cerita Di Hari LahirKu..
ehem2..siap ada tajuk istimewa lagi untuk contest ni..
Pada    genaplah umur aku 17 tahun.
Aku pun tak tahu kenapa setiap kali menjelang hari lahir,mesti aku rasa nervous.
Biasanya orang lain akan rasa happy kan?Tapi tak aku..
sebab usia dah bertambah,tanggungjawab pun makin besar..
Aku takut menghadapi hari2 yang mendatang dengan cabaran yang semakin menakutkan.
Tapi aku yakin Allah takkan memberatkan hambaNya melebihi kemampuan.
Well,aku tak sambut birthday aku besar-besaran..
cukuplah dengan doa orang2 yang aku sayang
termasuk la mak ayah,kawan2 yang aku kasih dan cikgu2.
Hadiah?Alhamdulillah..ada jugak orang yang sudi kasi aku hadiah.
Kawan blogger merangkap BF pun ada jugak yang kasi hadiah..Nak tahu sape?
Boleh klik SINI dan SINI.
Untuk birthday2 yang akan datang aku harap dapat ini 
Cita-cita aku memang tinggi..Ada aku kisah?
Takde la gurau2 aje (serius sebenarnya).
Okeh aku tahu cerita ini membosankan..

Last but not least,Aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir kepada penganjur contest ini yang akan tiba tak lama lagi.Moga Allah sentiasa memberkatimu Akak Fariha.Amin!

These people are tagged:

6 Pemisah Kata:

Unknown said...

Siti Tq tagged abg yer,,rasa malu la plak ..bday abg baru2 ni..wife bg kek jer

SheyPull said...

cantik betul bloga wk...


JOM singgah blog saya nak...Siapa blogger bertuah tuh? Tapi...

Pendamba Mawar said...

ok akan join

CikTeddyCorner said...

@khairul kek cklat ke?huhu

CikTeddyCorner said...

@SheyPull thnks sheypull^^

CikTeddyCorner said...

@Pendamba Mawar hihi..orait!