Oct 9, 2011

Jom Terjah Blog Newbie

Entri yang terpilih ialah INI
walaupun entri tu bukan entri biasa tapi melalui entri ni la aku rasa rapat dengan pengunjung blog aku ni.
aku seronok bila masing2 cuba cari jawapan untuk soalan tu.
dan melalui entri ini jugak buat aku lebih mesra dengan mereka.
hajatnya nak buat lagi tapi memandangkan jadual belajar aku yang semakin padat ni,
maka tak dapat la nak dilaksanakan..Sejahtera!
Jom la join reramai!! Klik SINI

9 Pemisah Kata:

Pendamba Mawar said...

terjahhhhhhhhhhh

aque said...

fly... :)

Ana Farhana said...

wahhhhh..

kim heeruul said...

gua singgah sini..^^
bila nk buat teka teki lg ?

iMBobo said...

thanks join cik kasih :)

eyryn said...

haii dear ! ryn singgah cnie dari segmen same..
btw, ryn sudaa follow cnie yerr..
jowm singgah blog ryn jugakk..

http://nurinassyahira.blogspot.com/2011/10/jom-terjah-blog-newbie.html

wanie wonek said...

hai. saya singgah dari segmen yang sama. kalau sudi jom la jln2 kat blog saya. kalau sudi lagi, komen la apa yang patot ttg blog saya yang boleh diperbaiki. thanks a lot :)

CikHoneyBee said...

hey hey kamu.. cikhoneybee dtg dr segmen yg sma.. dtg mgulurkan ikatan persahabatan.. nk terima tk? hehehe.. jmpt ke blog ya :)


http://storycikhoneybee.blogspot.com/2011/10/segmen-jom-terjah-blog-newbie-ke-2.html

[sutera kasih] said...

hallu awak, salam kenal yerr :)

sy pun ikut segmen iMBobo jgk, kalau sudi, jengukla sy hehe
http://suterakasihyann.blogspot.com/2011/10/jom-terjah-blog-newbie.html