Oct 13, 2011

Deep In My heart~

~Aku pilih warna merah untuk lagu ni~

Aku tujukan khas lagu ini untuk semua kawan aku yang tak rapat mahupun rapat
yang ketat mahupun tak ketat
yang cantik mahupun comel,lawa,manis,ayu dan bla bla bla
yang hensem mahupun segak,naif,sopan dan bla bla bla
yang pandai mahupun kurang,tak berapa dan bla bla bla
yang baik mahupun kurang,nakal,degil dan bla bla bla
tak lupa teman bloggers..

I don't have to worry anymore, cause you will be by my side when I cry
You always smile at me
I am blessed because you always shine before me
Things that we have missed hastily at time, that's the way it is
Faces that always being looked at
Forever hugging each other
Your smile has helped me endless time, you know
Thank you thank you Best Friend
These plenty happiness that I felt at this moment
All the friends that I have here, you the best present
I am blessed because you always be by our side
Surely things that I have accomplished here,
those things too give me strength
Faces that always being looked at
Forever hugging each other
All of your smile has helped me endless time, you know
Thank you Best Friend

Things that we have missed hastily at time, that's the way it is
Faces that always being looked at
Forever hugging each other
Your smile has helped me endless time, you know
Thank you Best Friend
Always always always my Best Friend
p/s: Aku tahu korang takkan faham lagu tu sebab dalam bahasa Jepun,jadi aku sediakan lirik diatas..Aku cuma nak korang tahu betapa aku hargai kehadiran engkau2 semua..Walaupun terkadang kita gaduh tapi kita selalu gembira bersama kan?Terkadang aku terkasar..biasa la tu weh.Aku harap korang la sahabat menangis dan tawa aku.Lastly,deep in my heart,I love all of u~

12 Pemisah Kata:

kim heeruul said...

mcm mane nk bg player utube tu ada warna..
puas gua godek2 setting kat utube tu..tak jumpa pon..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Best lg nih..suka dengar..^_^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

*lagu.. ;)

Ana Farhana said...

:)

Nizam Ijam said...

nak dengar r..hehe

Pendamba Mawar said...

mekasih cik kasih

Cik Kasih said...

@LiLy @ MumMyQiStInA trime kaseh..untuk kamo0 la..

Cik Kasih said...

@Ana Farhana^_^

Cik Kasih said...

@Nizam Ijam dgr la..^^

Cik Kasih said...

@Pendamba Mawarsame2^^

Ibnushukran said...

teman bloggers pun ada.. you will always have my shoulder when you cry via bruno mars.. hehe..

Cik Kasih said...

@Ibnushukran much thanks from me..^_^