Apr 15, 2011

Chopp! pengumuman jap..^_^

السلام عليكم
(~_~)sedih tak muka budak ni?hihi
sedih kan?
kenapa budak tu sedih ek?
sebab cik pun sedih jugak..
mulai esok,cik akan tinggalkan blog ni dan korang semua..
cik mintak maaf kalau ada silap dan salah..
halalkan segala yang cik dah lakukan..
cik sangat mengharapkan kemaafan daripada korang semua..
oh blog,cik sayang kamu!
cik tak sangka kita akan berpisah di sini..
cik sangat sedih..cik tak mampu untuk mengarang lagi..ouh,,!
.
.
.
haluu??apa yang cik mengarut ni..adoiya!
maaf kalau entry ini membuatkan anda sakit hati..cik tengok pun sakit hati!
memang cik akan tinggalkan blog ni tapi untuk 3 hari aje..
cik kena pergi kem..untuk pengawas PRS..opss,ape tu PRS?
'pembimbing rakan sebaya'..huhu,,,,bukan perosak rakan sebaya tau!
^_^macam tak percaya pula cik jadi pengawas ni.
ok la,untuk itu,cik ucapkan selamat tinggal untuk 3 hari bermula esok.
moga berjumpa lagi di waktu dan hari yang lain..
dan jangan lupa renung2kan & selamat beramal!-_^
cik sudahi dengan lafaz yang mulia,Assalamualaikum!
lagu untuk blog cik tersayang dan korang2 yang baik hati>>>>>
never say go0dbye by bon jovi..p/s: cik pun peminat band2 mat saleh zaman dulu o_0


4 Pemisah Kata:

munirAh jOhAri said...

lorrhhh...suspen je baca...ingatkan betOi2...baru je kita nk kenal2 dh tpaksa bpisah...heheh

Cik Teddy said...

hihi..sorry munirah..

mykhalis said...

cepat2 komen di blog khalis bila dah balik sini tau..

Cik Teddy said...

haha..ok pkcik khalis..