Sep 20, 2011

Blog DiHack!

Assalamualaikum..
seperti biasa aku bukak blog..tengok kot2 ada komen yang tak terbalas.
lepas tu pi terjah bloglist aku iaitu My Teddies. tengok punya tengok..ada satu link blog Abang Khairul..Tajuk entri abang khairul 'test'..aku pelik jugak..tak pernah aku tengok abang khairul buat entri macam tu.Aku dah pelik ni..terus aku klik.aku dah syak! Pap! memang betul..blog abang khairul dah dihack!
Aduh,siapa punya kerja ni?Abang khairul tak pernah pun buat entri yang tak senonoh.kenapa perlu di hack?kepada hackers,agak2 la kalau nak hack pun..tengok blog dan tuan punya la..
aku rasa abang khairul tu tak pernah buat hackers sakit hati pun kan?
aku harap pada hacker yang bertanggungjawab tu,minta maaf la pada abang khairul.Setakat buat entri pasal kereta yang di modified,salah ka?
nak tengok blog abang khairul? klik SINI

12 Pemisah Kata:

Pendamba Mawar said...

alamak kasihan nya

Freaky said...

macam2 kes hack blog sekarang

Ibnushukran said...

ingat blog cik kne hack.. risau plak kan hack2 ni..

Cik Kasih said...

pendamba: tu ar pasal..

freaky: a'ah..x patot btol la hacker ni kan?

ibnushukran: hihi..insyAllah blog ni akn slmt^^

kim heeruul said...

perhh.nie yg buat gua seram sejuk nie..

iMBobo said...

kesiannye kena hack.. hati2 dgn link di shoutbox..

Saiazuan said...

hmm.. phishing kot..

Cik Kasih said...

kim: seram ek?hihi

iMBobo: okai abg bobo..

saiazuan: mybe..

khairul said...

lega dah ok Siti.tq atas sokongan yer

Cik Kasih said...

same2 ^_^

RinsyaRyc said...

whohaa... takott....!

http://bulatmata.blogspot.com/

Cik Kasih said...

rinsya: jgn takot~