Sep 24, 2011

Sayonara Blog~

                                                     
Esok aku akan bertolak ke akademi fantasia
akademi jela..entah,dah tertulis kat surat tu..kan senang kalau tulis tapak kem.
aku nak pergi kem la jadi blog ini akan bersawang selama 4 hari.
nak buat macam mana?bukan aku mintak tapi aku excited nak pergi.
4 hari jela..kem belajar ok,bukan untuk suka2..
lain kali kita jumpa lagi..
amboi,takpe...nanti aku kasi awet itu ros..
nanti habis kem,kita keluar makan ais krim!
malu2 pulak..okeh,aku nak pi sambung study kimia..
whoa! aku kena la study sebelum pergi kem..
kalau Sergeant Keroro takpe la..budak genius kimia~
p/s: Miss me yep! uwekk..


10 Pemisah Kata:

Pendamba Mawar said...

hati2 ya..:))

kajaharuna said...

mana awak dpt semua gambar BOYFREN saya ni??

hahahaha.. kes perasan di sini :)

kim heeruul said...

lee hong ki kan..^^

HeyyAlifah said...

msti rindu entry d blog nie ! nasib baik 4 ari ..

AnakPakZohar said...

take care .. enjoy ur self yea. ^^

Unknown said...

#okbai

hehe take care :D

Unknown said...

selamat kembali ya Siti

Miss A said...

take care.. anyway gmbar hongki sgt cute, nak2 yg gmbar 1st :P

mykhalis said...

sila belajar rerajin

CikTeddyCorner said...

thanks to all of u!