Sep 17, 2011

Pemenang Teka Teki Promosi Blog!

Alhamdulillah..akhirnya tamat jugak permainan ni.
Aku dah dapat dah pemenangnya! Lega..

Maaf sangat kepada mereka yang tak berjaya meneka dengan tepat.
tapi tak bermakna hangpa tak pandai cuma tak bernasib baik.
Ramai yang sangka jawapan berkaitan dengan islamik.
Aku suka la cara korang berfikir..positif!
Aku tengah siapkan nak tempek header siap dengan link para pemenang.
Untuk teka teki kali ni aku ada dua pemenang-->
&
seperti yang dijanjikan..blog hangpa berdua akan dipromosi selama seminggu.
tahniah diucapkan sekali lagi 
p/s: Lain kali aku buat lagi permainan ni..Aku nak promosi blog korang la..lain kali join lagi ya!

12 Pemisah Kata:

Pendamba Mawar said...

mekasih2..yeah

Paris Hilton (M) said...

yay i won. i won...
macehhhh ^^

Paris Hilton (M) said...

test

Ibnushukran said...

tahniah kpd pemenang.. :)

Freaky said...

wah tahniah kepada pemenang. freaky lemah bab teka teki ni

Mizz ErMa said...

len kali nk join la..hehe

iMBobo said...

tahniah utk pemenang :)

kim heeruul said...

haha..tahniah kepada pemenang..^^

Cik Siti Aziz said...

pendamba: sama2

PH(M): huhu..sukenya die

ibnushukran: huhu..len kali ibnu join okeh?

Cik Siti Aziz said...

freaky: tp freaky pndai dlm buat duit kan?huhu

mizz erma: okeh,no hal sis! amat digalakkan..^^

imBobo: abg bobo jgn lupe,len kali kena join!

kim: ktawa plak die..len kali kim join la jugak..huhu

[sutera kasih] said...

aikkk terlepas peluang huhu

Cik Kasih said...

sutera kasih: xpe...len kali cik buat lagi ek^_^