Feb 1, 2012

Free 18sx (bukan lucah ye)

Assalamualaikum~

Pada suatu tengah hari yang indah,ketenangan aku diragut oleh seorang budak lelaki berkapital A.Haissh,dalam hati dah mula sumpah seranah budak A tapi bila sedar diri ini seorang perempuan yang tak mampu untuk melawan,jadi aku diamkan sahaja.Memang tak sayang mulut budak ni sorang.Tahu la aku budak comel masa tu *perasan jap ek* tapi agak2 la kan..dan aku memang penakut pada waktu itu.

Aku mula melilaukan mata mencari bantuan.Kebetulan si Luq telah lama memerhatikan aku yang sedang diganggu oleh alien gergasi.Kerana tak tahan dengan gangguan mengurat si A *wekk* jadi aku cuba meloloskan diri dari situasi itu namun dihalang oleh budak A yang sememangnya tinggi dan tegap tambah hensem sikit.Tapi aku tak berkenan.. *kelip-kelip mata*
Melihatkan keadaan aku itu,si Luq cuba menjadi hero namun Luq sedar dia juga bukan tandingan budak A.Budak A mula bertindak ganas mahu menyerang Luq yang melindungi aku.Budak A berlagak naik atas meja belajar Luq tanda protes.Namun belum sempat budak A buat aksi smackdown,tiba-tiba Luq menarik seluar budak A,maka terlondeh la seluarnya itu. Oh tidakkkkk!
You know?Budak darjah 2 belum pakai ehem2 masa itu dan bila seluar sekolahnya terlondeh..err,pandai-pandailah korang fikirkan akibatnya.Otak aku yang masih suci waktu itu tak mampu tafsir apa yang aku lihat.Astaghfirullah...

p/s :: Kenangan masa darjah 2 yang susah nak lupa.Siapa Luq?klik ENTRY INI << Where are you now,Luq 
p/s :: Ingin ditegaskan Luq ialah kawan ye!

53 Pemisah Kata:

Aida Omar said...

haha..bila seluarnya londeh hilang sudaj smackdown dia..kui3..nasib budak darjah 2 punya :P

Lady Shana Sweet said...

hahhahaha... hero zaman sekolah erk..

si kiut lavender said...

alahai..Hahaha..


kekeke...tataw nak komen apa..tergelak ja lebih..

eLLa n aLia said...

nak terjah Luq..

N'yue said...

friend 4ever :)

EZAD AMIR said...

hui........kejam..besar kemaluan bdk A mghadapi situasi2 memalukan spt itu...huhuhu

Shamimiey said...

penah mengalami situasi ini..
tp jd tukang tengok je..

*flashback*

hihihi..

Nisa Greennnpanda said...

Luq, owh luq...
cikteddy dok cr awk nie.. >_<

Aine Ainun said...

Ingat lagi??

baguih...hehe

suzie rahman said...

hahaha..pikiran yg suci tercemar lps adegan tersbut.hahaha

HeNRieTTa JoSe said...

wah....ada penyelamat....hehehe....

Paris Lipton said...

kahkahkah ngeri....eeee cpt tutp mata jgn terjolok mata! ngeee

Azlan Hasan said...

hahha..siot jer..ntah2 dia pakai cuma hari tu je dia lupa pakai..hehehe

Regards,
-Strider-

Ejam said...

amboih kenangan darjah 2 tu.. ehehe...

Amyra Azhar said...

oo myra penah kena bende yg sama @_@ mereka budak lelaki darjah 6 dan masih tdak memakai ehem2 @_@

Teenager Housemaid said...

hahaha~
tsktsk..
nasib baik masa tu budak2 lagi..
teehee~

MaYa MustWany said...

baik nya luq.hihihi

macam kes mas mencari kawan tadika,wan.tak pernah jumpa dah..

era kecik said...

haha.. macam-macam ler..

:: mesti si budak A tu malu gilerr kan? XD

Mizz ErMa said...

hahaha..cayalah luq, boleh jadi hero malaya tu..

Boyz_ed said...

Hmm , hadoih ! kenapa bila jumpa shoutbox busuk.org jekk xleh nk tukar nme . So , xleh shout . :(

EruzuLiyana said...

xpe2, bukan salah OCT bila dapat free show. tuh namanya untung..haha

Boyz_ed said...

Yup ! kdg2 boleh . Kdg2 xleh . Bkn Ed jekk prnh kne . Org lain pown sme . Baik tkr yg lain . #Just pndpat for kbaikan . =)

Miss Purple Ungu said...

Luq jg pelindung cik teddy masa kecik2 ye
sweet sgt :)

Boyz_ed said...

Hmm , sokay . Oke , you te most welcome . :)

Ungu Violet said...

haha....ohh tidakkk...lawak la..hihi

say to easy=) said...

hahaha..normal la..budk2 kecik..hehe

hara said...

hehe.. tringat saviour lame ye. *cari yang baru la plak*, haha

misluvcoklat said...

hahahah !
siyez lawak XD

CekbOlat-bOlat said...

wahhh.. ko ade hero la jijahh.. mmg spears ah ko.. hakhak..

err.. ko nmpk ape tuhh ? share la ngn aku..

CekbOlat-bOlat said...

wahhh.. ko ade hero la jijahh.. mmg spears ah ko.. hakhak..

err.. ko nmpk ape tuhh ? share la ngn aku..

eva said...

haha.. cik ni masih ingat lagi.. mmg kuat ingatan cik.. boleh jadi doktor ni hehehe..

FAIZ FAKHIRIN said...

hahahaha...peminat tegar teddy tu..smpai wrestling...haha

cik Kartun said...

hahaha mcm2 :D

shahrazali said...

hahaha.....ok la x pakai seluar dalam drpd A tu pakai pampers lg kan...haha...

darjah 2 dh kena ngorat ek...org comel kan...

sabree hussin said...

ada free show la ye ni

mykhalis said...

pengalamn petama la ni.waha3

kim heeruul said...

pecah rahsia budak tu. hahahaha

[ wanni ] said...

erkk...cik teddy nampak apa-apa yang tidak patut tak? hihi~

Bobo said...

darjah dua xpe, jgn umur 22 hehehe

ZORA said...

hahaha..lucu gler...:P

Apple said...

Wah.. ni entri lucah ni. serius! Lol!
Zaman korang, bdk2 darjah dua pun boleh gak berebutkan perempuan ek? Sngt dahsyat bdk2 zmn korang. Huhu..
Jika kamu xterjumpa Luq namun budak A, ntah apalah cerita yang bakal dikeluarkan...? Lol! (sukar dimengertikan)

::WafaIrdina:: said...

macam citer hindustan plak
hero dtg meyelamatkan si heroin
wahhhh
so suweeeet
hihi~~
:D

~SaL IjOu~ said...

ahahah..zaman kanak2 ribena yg comey~ ;p

akuamir said...

woo,, lain kali kalau perempuan kene kacau ngan laki,, ku nak jadi macam luq lah,, tarik seluar laki tuh..

bole?

aReLaN said...

hahahahaha...biar betul.kat skolah awak je kot.saya dari tadika dah pakai ehem2 tu.

khairul said...

kenangan mengusik jiwa tu

KizZ said...

Haha...bagusnya ingat detail tu kisah masa skola rendah..hihi

eeiyss said...

upssss...hehe

Woofer Storm said...

luq dah datang ni..hehee

#suka tak?suka tak?hahaaa

O CIKTEDDY said...

@akuamir up to u la..haha

Nursyafiqah a.k.a Alang said...

hi....nice blog..if free follow my blog at http://sweetahlolipop.blogspot.com/

Juliet_iRa~" said...

hee..zmn kanak3 riang..mn fikir akibat perbuatan tu kan..:)

luq bf zmn kecik2..heee

Picoz Shupalula. said...

Hahahahaahahha.. nice one.
Btw, Picoz follow blog Cik Teddy. Kalau sudi, dtg lah jenguk blog Picoz. Nak follow pun sgt dialukan! Teruskan b'blogging :D