Jun 19, 2011

Aku Bersyukur

Assalamualaikum^_^
haih..penatnye baru balik dari majlis penting ni..
wah,berlagaknya gaya ko cakap..(mane ade).
tengah menaip menggunakan laptop baru..weee~
*oleh kerana saya pelajar sekolah menengah yang tinggal di negeri terengganu,
maka saya telah menerima sebuah netbo0k berjenama Acer.
wah..bestnya ko,dengkinya aku..
haishh,,tidak bisa sama sekali berperasaan seperti itu..
Alhamdulillah..dah rezeki cik..
Acer Aspire One ni adalah ehsan dari negeri terengganu..
jadi,sekarang dah ada dua laptop..what i'm going to do?
takde la nak rebut dua2 kan..yang HP Mini bagi kat kakak,,yang ni cik ambik^_^
Apa2 pun cik bersyukur kerana Allah telah mempermudahkan jalan hidup cik..
yela,kalau dapat masuk universiti nanti,tak payah susah2 nak cari laptop..
Alhamdulillah sekali lagi atas rezeki yang dikurnia..

6 Pemisah Kata:

Freaky said...

aahhh netbook.. jelesnye =_=

Cik Teddy said...

hihi..jgn la jeles cmtu..aduss..

NuSaNa NoSa 91 said...

wahhhh~ knp dpt netbook percuma plak?? =.=

Cik Teddy said...

krajaan ngeri trganu yg baik hati la bg..untuk pljr skolah mnengah..kalo skola rendah dpt e-book..^_^

iMBobo said...

aduh! menyesal tak lahir kt terengganu! hehe

Cik Teddy said...

haha..ape la abg bobo ni..kalo cmtu,meh jadik org trganu