Jun 4, 2011

perumpamaan cinta

Assalamualaikum^_^
pandai ke nak buat perumpamaan ni?entah la..cuba dulu..
bagi cik la kan..^_^(senyum dulu sambil berfikir)
"Cinta itu ibarat memasak"
kalau kita masak sesuatu kan banyak cabaran jugak kan..
kadang2 masakan kita tu manis,kadang2 tawar,kadang2 masin,masam dan 
pelbagai rasa lagi..macm tu la jugak dengan cinta.
kalau nak sedap kenalah belajar..dan dalam masa belajar tu memang banyak cabaran..hihi
macam kita jugak..belajar mengenai cinta..cinta yang diredhai Allah atau tidak kenalah
pandai bezakan..
ok lah,dah tak pandai nak hurai macam mana..
sekian....

4 Pemisah Kata:

sue perbs.. said...

wah cinta ibarat memasak ye? hehe.. perumpamaan yg unik.. btw.. follow cik

sergeant keroro said...

wow,unik tol.

setuju dengan perumpamaan tersebut :)

Cik Teddy said...

sue:hihi..tetiba dtg prumpamaan mcm tu..follow sue jugak

Cik Teddy said...

sergeant keroro: thanks..^_^