Jun 29, 2011

Kerana Makcik,Aku Kempunan!


Assalamualaikum^_^
pagi yang nyaman..hmmm~ senyaman ubat gigi colgate!
kan best kalau boleh makan ubat gigi..->
cikgu matematik: ok,saya nak awak siapkan latihan tahun 2005 bla bla bla...
dalam hati-->lambatnya nak rehat..lapar gila dah ni
sikit lagi..sikit lagi..ya Allah..sabar3..
krinnnnnggggg! loceng berbunyi!-->tipu,sekolah cik mana ada loceng rehat..
adoi,jauhnya perjalanan ke kantin..perut dah bergendang keroncong lorh..
nasi lemak..tunggu aku!!
makcik! nak nasi lemak satu! makcik! makcik! makcik!
(diam)~ ~ bila makcik ni nak layan aku pulak,,,
makcik! makcik! makcik! makcik! makcik! (dah dekat seribu kali cik jerit)
nasi lemak tinggal satu je lagi..MAKCIK!!!!!!!!!!!
dah habis..gunung berapi nak meletus!
aku tak nak beli dengan kau lagi,makcik..!
"aku tengah kempunan nasi lemak ni tau tak?"
jemarimenari--> nasib baik perempuan tu makcik,kalau kakak2, dah lama cik mengamuk kat situ

7 Pemisah Kata:

Pojiekyra said...

hehehehe

Cik Teddy said...

ske pulak die..^_^

amranaiman said...

rasa nk mkn kerabu or ns dagang pagi ni hehehe :P

mOon jOhari said...

...lama x jenguk cik jugak....blOg mOon pOng seminggu jugak x update...blOg cik pOng dah laen....vOte 4 cik teddy!

ejulz said...

haha.. lama dh xrasa perasaan camtu.. haha.. rindu masa sekolah.. len kali kipas2kan duit RM50 dpn makcik tu baru dia cepat dtg.. heHe

GaRy™ said...

hahaha... setiap kali tender kantin tukar, gary akan berusaha untuk rapatkan diri ngan kakak ngan makcik kantin... bila dah geng, gary jerit dari jauh je, makcik tuh bagi gary dulu... hahaha... budak2 lain naik angin... hahaha..

Cik Teddy said...

amranaiman: mengidam ke..hhuhu

ejulz: cess,kalo mcm tu mkcik mata duitan..haha

gary: ei,pndai bodek,,,haha