Jan 2, 2012

Gua DiTag Lagi Der~

Assalamualaikum!

Sejak beberapa hari ni,aku rasa syok pulak duk berbahasa gua & der.Er..pengaruh buruk ni.Tapi serius aku rasa selesa dengan 'gua' dan 'der'.Aduh,parah dah aku ni.Ingatkan nak sambung entri INI tapi sat2,aku nak jawab soalan exam dari Cik Misteri ni dulu.hehe

apa 1st memory anda dan berumur berapa?
memory gapo deh?hmm..KIV soalan ni boleh?boleh la..hehe

what is your favorite book?
A Novel Idea,penulisnya tak ingat tapi ni novel last aku baca.Lepas tu aku dah tak layan novel.

who is your favorite author?
No one.

kalau korang jadi perdana menteri, apa yang korang nak buat untuk negara kita?
Of course aku akan tekankan soal agama.Amal makruf nahi mungkar!Yang lain2 akan secara sendirinya membangun bersama Islam..

apakah quotes motivasi untuk korang?
No pain no gain.Dah bertahun2 aku pakai ayat ni.^_^

idola korang dan kenapa pilih dia sebagai idola?
Kalau untuk dunia dan akhirat mestilah Rasulullah saw dan aku masih berusaha mengikuti semua sunah baginda.Bukan mudah nak jadi sebaik baginda namun macam pegangan aku la,no pain no gain.InsyaAllah..Kalau yang terdekat,my ayah dan my mak ialah idola Cik Teddy.*mata bulat kelip2*

kenangan yang paling manis?
Takde yang paling.Kalau yang manis tu manis la..hehe

ciri2 calon suami/isteri pilihan hati korang?
Takde yang khusus sebab aku pun masih berusaha nak jadi muslimah sejati..^_^

bila stress, apa korang akan buat?
Tidur,nangis,diam,aku takkan cakap dengan sesape.Aku mengarut dalam blog dan semestinya mengadu padaNya tapi takde la tunggu stres baru nak berdoa tu semua tapi memang cara paling mujarab kalau stres,dekatkanlah diri dengan Allah.Serius berkesan,aku jamin!

korang suka pakai kasut apa? (sneaker, heel, selipar jepun. wedges, pump shoes and etc) and kenapa?
Sneaker,selipar jepun.Selesa!

tinggi dan berat badan korang? ;p (haha, wajib jawab ;p)
Susahnya soklan.Lupa lar tinggi berapa tapi dalam 160 kot.Berat,kurang dari 45 kg.Arghh!Aku dah check BMI,tak ideal.Depa kata aku kurang berat,suruh aku tambah sampai 50 lebih..ape daa.

Eh habis dah soklan..senang je soalan exam ni.haha
Adios~

22 Pemisah Kata:

Juliet_iRa~" said...

haha kemain lagi jwb tag..;p

akk pon suka pkai selipar je skarang...heee

eva said...

kurang 45kg? eyh tipulah.. eva 42 jer.. ringan betul.. eva tgk cikteddy chubby sedang2 jer.. kalau ekot pada gamba tu hehe

Firdaus Life said...

gua rasa gua lapar la der.. hehe

CikTeddyCorner said...

@Juliet_iRa~" hehe..biala^^

CikTeddyCorner said...

@eva cik mkn bnyk ..hehe

CikTeddyCorner said...

@Freaky haha..perli doe..^^

aReLaN said...

rajinnya menjawab tag.sng la klu nk menambah berat.cam sye ni,nk menurunkan berat,uish,mmg seksa jiwa raga

Anonymous said...

harap cik teddy dpt jd PM wanita pertama...
time tu jgn lupa plak kt sy ni...
ekekekekeek...
bg projek byk2 sikit kt sy...

Woofer Storm said...

selipar jepun lagi best..ehehee

slmt thn baru^^

CikTeddyCorner said...

@aReLaNslow2 la..hehe

CikTeddyCorner said...

@EZAD AMIR x lupe punyer :D

CikTeddyCorner said...

@Woofer Storm orait^^

aReLaN said...

klu slow2, nnt org perasan dri ini mkin boroi.hahaha..bekas exco sukan mne leh boroi.wat malu je. :p

CikTeddyCorner said...

@aReLaN ala..exco sukan pon mnusia jugak..bkn robot stay steady,bntuk same x ubah2 kan?hehe

Nizam Ijam said...

comelnyer header cik teddy :)

CikTeddyCorner said...

@Nizam Ijam ek eleh..die puji kite balek..haha

kim heeruul said...

selipar jepun memey simple. keh keh keh.

Zehan Ilyana said...

thanks jawab soalan tag..muehehe..
:)
uish kecik molek je rupenye cikteddy neh...:)))

iAmCekbolat said...

selpar jepun? kehkehkeh.. btul jgak tu.. tpi bolat prefer pde sneaker.. kehkehkeh

suzie rahman said...

cm best je jwb tag ni

Unknown said...

1st tagged in 2012 kan siti hehe

zaty said...

haha..main gua pulak skrg eh.gua pun ok bhai. ngee.. btw rajinnya jwb tag! :D