Jan 30, 2012

Aku Dan Pocong


Dalam hidup ni,aku nak jugak jumpa dengan pocong sekali.
Orang kata pocong tu macam hantu cina.
Terlompat-lompat,berangan nak masuk sukan Olimpik.
Haih,kang terlondeh kain pulak..
Aku tengok dalam tv tapi tak nampak real.
Pocong,aku nak jumpa kau sekali!!
Ada orang kata aku gila sebab nak jumpa hantu.
Ada orang kata aku tak bersyukur sebab tak boleh nampak hantu.

Aku pernah menyamar jadi pocong tapi takde sape takut~
Yela,aku kan manusia.
Pocong,aku nak jumpa kau sekali!
Aku nak tanya kau kenapa kau jadi macam tu..
Sebenarnya aku kesian pada kau..
Tapi apa boleh buat,dunia kita berbeza...

Pocong,aku bukannya main-mainkan kau ni..
Cuma,kau muncul dalam mimpi aku semalam..
Jadi aku terfikir..
Apa kata kita jumpa face to face?
Kau nak tak?
Katakan nak...katakan nak!


::: Melalut dan mengigau pada siang hari :::
::: Aku taip dengan mata tertutup sebab masih
   dalam mimpi bertemu pocong :::
::: Pocong tu cuma nak habaq ni kat aku semalam :::
::: GILA :::
Dah lama tak promote churp2..ce tekan sekali kat SINI << 
Sayang weh..! ^_^

51 Pemisah Kata:

amrlaqm said...

sweetnyeee pocong tu~
hahaha :P

Unknown said...

BIAQ BETOI SITI NK JPK Pocong nie

Diari Si Froggie said...

uittt...hantu yang paling aida lemah hulu hati pocong nie lah..haha. Serius ape kena entah..kalau tgk movie ada melibatkan hantu yang satu nie, konfem tak nak tgk..

Aine Ainun said...

Cik Teddy, 1st time tau dengar org nk pocong=)

eheheeeeeee

Lea Isnawi said...

tunggu,malam ni pocong dtg

hahaha

Ckin Kembaq said...

haha..dapt jumpa betul baru tau..haha

Choki said...

Uhmmmmm O_o

Anonymous said...

cik teddy ni glemer di kalangn pocong2 agaknye, haha

P U C A T said...

comel pocong tu. hehe :D

azizi said...

hahah .. dup dap dup dap baca nie .. rupanya pocong ada haty kat cik .. haha.. ish2.. :D
berani ye cik ? ^^

Minn said...

menakutkan lah cik teddy neh :O

Unknown said...

itew atottttt larikkk... ;p

Mr.She said...

mwahaha.. ape ke pelik pocong ckp ileviyu! :P

eva said...

masyaAllah sayang.. jgn minta.. 2bulan yg lps eva dah terkene jumpa pocong.. dia dudok dekat seat blakang kreta eva.. sy tgh memandu.. muka xsempat nak tgk.. tali bungkus dekat kepala dia eva tertgk dekat cermin depan tgh2 tu.. nanti eva buat entri.. seriously masa tu tak tau nak cakap apa.. sbb eva lemah semangat hehe

Aien Not Alien said...

1st time jumpa orang nak jumpa pocong ni...hihihi..

INA_Noorlina said...

ayokk pocong kaa?kuikui

Anonymous said...

biaq btul nk jmpa pocong..huhu..scary...dtg btul2 karang..huhu.. ^^

NorFarahin@aien said...

wahhh
brani yang amat ek nak jumpe pocong
pocong cantik ada x??
hihi~~~

Cik tikah said...

malam ni pocong tidur sebelah katil bru taw :P

Liselle MonCherie said...

O.O I met with Mr Pocong for 2 times
It is creepy..his face is the most ugly! Horrible than movies!! :'(

Anonymous said...

erk~ minta3 la xjumpe..wuwuwu

jom pergi blog gades..ada sesuatu untuk anda :)

http://sigadispelik.blogspot.com/2012/01/stuff-about-me.html

Zul De Alexis said...

erkkk!...nak jumpa pocong? biar betul, muka dia ganas..hehe

aimanayie said...

pocong bukan ke selalu betina.. ? waaa.. main love2 lak eh..

tp.. mitos pucong tak silap aku rasanya asal daripada roh/mayat yang tak diterima bumi n kmudian berkawan dgn syaitan.. rasanya laaa..

Mizz ErMa said...

ohh tidak! jangan malam nih mengigau pocong sudah! sob, sob,

agak masalah said...

susah nak handle kalau jumpa nanti, cik teddy

Zehan Ilyana said...

tak best pun jumpa pocong.
takyah jumpa hantu. bosan..
hoho

Queenie said...

blasah kang budak nih!
org dahlah duduk sensorang malam2 nih...kalau jumpa cikteddy, siappp!!!

E'in said...

serius ke cik ted mimpi pocong?

Anonymous said...

Uii...kemain teddy nk jumpa pocong..brani ke...hek3..

Hanim Irsyad said...

hehe. siap panggil la si pocong tuw. naty dye dtg betul-2 taw laa :) gurau jerk

CikTeddyCorner said...

@♥e'in♥ skali sbb bnyk sngt tngok tv..hik3

CikTeddyCorner said...

@Queenie erk! xmo jumpe dh..hek3

CikTeddyCorner said...

@Aiman Isa erk?betina ka? lorh..cik bkn lesbian k..haha

kim heeruul said...

minta lu jumpa dia malam nie ..amin .keh keh keh

Encik Gaara said...

berani! =)

Unknown said...

Ya Allah. ni tengah malam ni.. huhu, nasib baik x lemah jntung.. haha

iAmCekbolat said...

cibangang ! haha.. aku bace entry ko sblom gmbr.. pstu aku scroll scepat yg mngkin !! dem la ko.. mencikk

pergi sne patt !

ain revival said...

wahhhhhh. berani nya..

gwa plak y seram tibe2.

r-5 said...

peh bahaya bercinta ngn pocong ni.. kahahkah.. tapi mimpi tu mesti seram giler..

Mai said...

tak suka hantu hehe

Nisa Greennnpanda said...

cpat2 gi tmpat comment, coz xnk tgk muke pocong tue, huhu~...

Woofer Storm said...

grr..tak dapat den nak tdo malam ni..

#meh sini temankan..grrrrrrr

Nur Aqilah said...

haha ! lawak lah . ni cikTeddy punye mimpi ke ? (:

Akue Achik said...

nak jmpa? meh tengok sumpahan kum2..heheee

HeNRieTTa JoSe said...

mak aii....seramnye kekasih gelap....

Suraya Aris said...

letak nasi kat sebelah time tidur malam ni. nanti datang letteeww. ehehe

Ahmad Sabree said...

AaaarrrgggghhhhH!!!!!POCONG!!!! hantu yg paling saye takut kalau di beri pilihan hantu mane yg seram!!!

Azlan Strider said...

be careful for what you wish..hahaha..jeng..jeng..jeng..

Regards,
-Strider-

Fiza Nurani said...

larikkkkkkkkk :)

malam ni jumpe kang, ha ! baru tau ... kihkih

Shila said...

ni bole kategori mimpi basah tak..?


=__= tapi ko xde laa terkencing pn kan bila pocong tu cakap gitu..

Unknown said...

pergh berani yer...respek la...