Jan 28, 2012

Undisclosed Desire

----


aku mencari yang tak pasti 
aku melilau yang menghilang 
aku mengenang yang jauh 
aku menangis pada yang tiada
aku bermimpi untuk dia yang tak tercapai
aku mengharap pada yang kabur 
aku terkecewa pada yang tak sepatutnya 
aku jatuh pada yang fana
aku terkilan pada yang sia-sia 
aku gembira pada yang bahagia 
ada apa dengan aku?
ada apa dengan dia?
ada apa dengan mereka?
oh,tidak mengapa..
aku susah dimengerti...
aku faham itu..
cukuplah semuanya~

stupidity never ends and so do cleverness
 
::: I have some undisclosed desires but
I just couldn't do anything about that :::

26 Pemisah Kata:

Ckin Kembaq said...

banyak yang tersirat ni...

Ahmad Sabree said...

like :) like :) like :)

thanks teddy! support sabry oppa..

Choki said...

As Salam.I think we all have that. Even myself..We have our own desires.It's a matter of chasing it or letting it roll to u.My opinion la

Anonymous said...

stupidity never ends...
sokong..!!
kebodohan adalah infinity...
^_^

MalizaMah said...

ermmmm.... cik teddy... rempuh segala rintangan.. hahaha

Zehan Ilyana said...

dija..
:')
be strong ey>>:)

K said...

everybody have it :)

Unknown said...

awat ceq????? ce cite ce cite~~

Kik0 ♥ QiLaH said...

dunia ini hanya sementara.

eh?

iAmCekbolat said...

jijah.. ko pndai brpuitis.. ^_^
sedih jeee.. hum.. sini nk *hug*
kitekan kembar =)

EruzuLiyana said...

I have some undisclosed desires but
I just couldn't do anything about that..

*suka ayat tuh*

amrlaqm said...

pandai berpuisi rupanya~
hehe

Defarhano VII @ HanZ said...

ni berpuisi ke bersajak ke bersyair...
wah...byk maksud ni, semua tentang aku~

Unknown said...

hebatlah.sedap je bace :)
bnyk yg tersirat yg pembaca xtau kan :)

anys nadhilah said...

i like the quote ! thanks ! keep it up ya ..

btw i'm new here . alang2 dah masuk saya follow terus !hihi :) jemput ke blog saya ya ..
komen penulisan ke , appreciated :)

saffiya_aleesya @ echa said...

sedih jer ni..naper yer..

azizi said...

sdg memahami :)

mOon EyEzS said...

i feel de same T_T

mOon EyEzS said...

lagu pe nih...sedap...

Mr.Trollulz said...

There's no cure for stupidity.

cik puan muda umi said...

mendalam setiap ayat tu..;)

NorFarahin@aien said...

masih mencari2 lagi...
huu
pe pun be strong dear..
moge Allah permudah..
if have problem..
mengadulah kpdNYA...
:D

Azie Azman said...

mesti ada yang tersirat ni kan? :)

Diari Si Froggie said...

T_T sedih je ayat puitis nie.. be strong dear

aReLaN said...

uish...ada pape masalah ke cik teddy??hmmm...sabar ye

Mizz ErMa said...

susah dimengerti? bagaimana pula dgn sy? senangkah utk dimengerti? hm..