Jan 10, 2012

Kisah Benar: Aku Membunuh Dengan Kejam

Assalamualaikum~
*muzik untuk menjiwai kisah sadis ini.tak suka stop*
Bukan mudah untuk aku menceritakan kembali peristiwa hitam pekat yang pernah aku lalui ini.Dengarkan aku..

Pada suatu petang yang hening,aku tinggal keseorangan dirumah menantikan kepulangan keluargaku yang lain dari bandar.Entah kenapa hari itu aku sedikit pun tiada nafsu untuk mengikuti mereka pergi membeli-belah.Hari menganjak ke senja,matahari makin menghilang dari pandangan memancarkan warna-warna indah ciptaan Allah swt.

Lalu aku persiapkan diri untuk menunaikan fardu Maghrib.Usai membersihkan badan,aku rebahkan diri ke tilam,menunggu azan maghrib berkumandang.Tiba-tiba terdengar bunyi bising di ruangan dapur rumahku.Aku bingkas bangun untuk memeriksa.

Ku lihat kebanyakan barang dapur rumahku berselerak.Kucingku yang ku gelar 'pok cik' mengiau kuat.Aku belainya supaya dia berasa tenang.Sedang itu,bulu romaku tiba-tiba berdiri tegak dek terasa ada sesuatu di belakangku.Aku menjerit ketakutan.Aku cuba lari dari situasi mendebarkan itu namun gagal.
Lalu aku capai apa sahaja yang boleh dijadikan senjata.Ya! Sekarang pisau pemotong daging berada kemas dalam gengamanku.Sebaik sahaja dia meluru ke arahku,dengan keberanian yang entah dari mana datangnya,aku menetak kepalanya.Dia rebah menggelupur ke lantai.Dek kerana terlalu takut,ku tetak kepalanya berkali-kali hingga menghilangkan rupa asalnya.Ku pijak-pijak badannya bagaikan orang gila.'Ya Allah,apa ku buat ni?'

Aku terduduk.Ku peluk 'pok cik' dek terlalu takut.Nafas tercungap-cungap.Tiba-tiba kedengaran bunyi hon kereta abangku menandakan bahawa mereka sudah pulang.Aku cemas namun ku gagahkan jua untuk menyambut mereka pulang.Aku memeluk mak sambil menunjukkan jari telunjukku ke arah dapur.Ayah berasa hairan lalu ke dapur untuk memeriksa.
--------------------------------------------------------------
Ayah: Apa kau buat kat rumah ni?Berterabur semua..Lipas hancur ni kenapa tak buang?Dengan pisau potong daging atas lantai.Kalau ayah pijak ni,tak ke naya kaki ayah?Kau bunuh lipas dengan pisau ni eh?Ishh..kotor ni.Pi basuh sana!

Aku: Er..ayah tau kan saya takut lipas..hmm..

Sekian.Klik SINI plak..
p/s: Maaf ya kalau korang fikir aku bunuh orang.Aku tak sebut darah pon kan?hehe Aku rindu nak buat esei sebenarnya.Al maklum,lepasan spm ^_^
Terima kasih kerana sudi membaca~
daripada Syarafi.hehe 

57 Pemisah Kata:

khairul said...

buat suspen jer siti nih

Pendamba Mawar said...

hahaha.. suspen je..baru nk report polis

chinta qiela said...

yaAllah , ingatkan bunuh orang lah tadi . series , takut jugak . dengan lagunye . haihh , bikin cuak je . hee :p

CekbOlat-bOlat said...

Bm ko mesti A+++ kn jijah? tereer la.. aku bce un suspen

Paris Lipton said...

xpe, xpe esei ni A+!! ;P

Aishah Jahirah said...

haha....dik oi dasat tu bunuh lipas guna pisau pemotong daging...

aReLaN said...

hahahahah...ni kes berat ni.ish3.memang kejam

Teenager Housemaid said...

saya ingat cik bunuh tikus...hahaha..

saya pun takut lipas =='

Nisa Greennnpanda said...

haha...ganas nye cik nie dok bunuh lipas smpi camtue skali.. ^_^

wan niahix said...

wow!
kreatif lah cik teddy ni... ^_^

terkesima kande dibuatnye... hahak... men2 je...

<--bm x btol sikit... hehe...

hehe...

selamat petang cik teddy...

msh sedih2 lagi ke?

Miss Nadya said...

adui...nebes nad baca..ingat dear bunuh kucing...huhu..

p/s :: sama,tak suka lipas..:(

eva said...

ahhahhhaha!! dah agak dah mesti sejenis haiwan kecil... kira membunuh jugak kan.. mcm real jer dgn pisau skali.. hahaha..

Juliet_iRa~" said...

ahahha..akk pelik gak beraninya nak bunuh org..;p

psss : thankss dear..hee..happy laa..;p

Oppa Kudin Nz said...

takot kat lipas. haha

ciK LyndaWawa said...

citer suspen lagi! hehehehehe

Nurul Syakira Zainal said...

dah follow :)

sila join bloglist kiera:
http://sayebuatblogini.blogspot.com/2012/01/bloglist-monster-rawr.html

★ aIsyaH ★ said...

haha..hebat jugak..sekrg2nya lipas tu mati kan..:)

Mizz ErMa said...

hahaha..kesian c lipas tuh..terpaksa jd mgsa pembunuhan kejam..=P

Cik Ungu Kamila said...

kesian lipas.. eh ? -.-

Miss Xyz said...

asl lgu cam x sesuai jer? hakhak XD lgu bunyi cam sedih ats pemergian seekor lipas?

Original CikTeddy said...

@Miss Xyz a'ah..xde niat pon nak bunuh smpai cmtu :(

Original CikTeddy said...

@Cik Ungu Kamila a'ah..hehe

Original CikTeddy said...

@Mizz ErMa nk buat mcm mane..dh nsib die haritu :)

Original CikTeddy said...

@Miss Nadya haha..tenang2 :D

Picoz Shupalula. said...

suspen betol. hahaha

cik Kartun said...

terbayang kn biawak.. rupa2 nye lipas. huhuhuhu

::WafaIrdina:: said...

wahhh..menakutkan jer...hahaha....np xgune ridset jer..huhu

CintaKhadijah said...

ok. anda dapat A++.

jumpe cikgu. nak kasi hadiah.

:P

Syarafi[skyforce331] said...

hahaha...memang nk kn nii...semangat baca..haha

::♥~naiemah_ramli~♥:: said...

bt cuak ja..huhu..
kot2 kes truk..rupanya lipas :(
haha

kim heeruul said...

guna pisau pon boleh. kah kah kah.

ciK LyndaWawa said...

morning sista..=]

EZAD AMIR said...

huii..teddy ko ada bunuh minda aq..mati akal aq baca entri ko..ekekekeke

Hazimah Mahdi said...

hehehe nice story and you got good idea :D

Hawa Ahmady said...

saya pun tak suka lipas.. wekk..

Anak Wak Mail said...

haha..ingatkan cite seram...

kawan saya pon ada yang takut lipas..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hihi..akak dh tahu awal-awal yg adik bunuh lipas ;p

Ujie said...

ganas jugak..bunuh lipas pakai pisau! ^___^

salam kenal.

fazrulnoor said...

wah..hebat..sgt seronok membacanya

Uchi kay-f @hmad said...

even xtakut lipas,tapi sllu jugak bunuh lipas ni...hihihi

PUTRI LAGU said...

wah... suspences.. hahaha.. entry sy pun pasal membunuh jugak.. nak belajar wajib menjadi seorang pembunuh..

soooooour said...

RIP to lipas...

MaYa MustWany said...

huhuh brutal tul cik.hihihi

r-5 said...

hahaha kesian lipas tu, tamat lah kisah cucu cicit wolverine yang terakhir.. hahaha

Nurul Syakira Zainal said...

awak dah masuk bloglist saye.

Sila tengok
http://sayebuatblogini.blogspot.com/p/bloglist-monster-rawr.html

Ichsan Afriadi said...

Assalamu'alaikum.
Sist, creative kamu buat cerita. Meskipun aku sedikit confused, tapi sedikit memahami.
Pertama ku kira yang di dapur itu manusia, ternyata..
Hehe, apa benar kamu takut dengan Blattella? maksudku lipas?
Kalau aku geli :)

*Jangan suka main pisau tau, nanti tangan kamu luka.

Azlan Hasan said...

kahkahkah...bunuh lipas ker??lain kali pakai semburan ridsect outdoor jer..xde laa bersepah..hehehe

Regards,
-Strider-

istighfarin.com said...

eh eh,,, lagunya seremmmmmm :(

Berkunjung ditengah malem... Wassalam :)

istighfarin said...

eh eh lagunya serem amat :(

Berkunjung di tengah malam, wassalam :D

semutsengal said...

kenapa tak goreng lipas tuu ? buat cekodok.


LALALALALALALLA

ADEEYA said...

Mak aihhh pakai pisau bunuh lipas ahaha.

Juliet_iRa~" said...

hye cik!

good night...:D

FAIZ FAKHIRIN said...

naik suspen aku baca...rupa2 kisah bunuh lipas...

capt. keon alhan said...

saspen je...ni msti sll buat cerpen ni..haha...sy sll buat esei opinion jer...

Azmi Khan said...

wah lipas ke?
ingat bunuh diri....

shahrazali said...

loooorhhhhhhhhhhh.....
lipas rupenyer......

ingtkan nk cerita mimpi tadi...
menarik...hehe...tp npe ade lagu cina??

SyazwanSarawak said...

menangisi pemergian lipas ke cik Teddy? kahkahkah