Dec 3, 2011

Akulah Penganggur Itu~

Assalamualaikum and a very pleasant day everyone!

I'm gonna use mix lang okeh.hihi
Sebenarnya dan setulusnya aku rasa tersangatlah malas nak update blog even aku tersangatlah suka menaip.Kalau masa aku kecik2 dulu,aku tersangatlah cemburu bila tengok kakak dan abang aku duk main komputer.Serious cemburu!! Aku rasa seronok bila dengar keyboard yang depa tekan tu! Sedap dan merdu bunyinya macam orang bijak terasa bila duk menaip.Cett!

Hari ni hari ke 4 aku sebagai orang lepasan spm-->macam lepasan penjara pulak rasanya.Memang seronok(kot).Tersangat bosan sebenarnya.Haih! Susah jadi macam ni.Time sekolah nak cuti.Dah dapat cuti panjang,rasa macam ni pulak.Biasa la tu kan.
raya terakhir aku bersama kawan2..suka! gambar ni bebas edit ye :)
sebab tu la biasa2 aje :)

Apa aku nak buat sepanjang cuti ni.Oh my,what i'm gonna do?Duk umah sepanjang masa?Keluar jalan2?Kerja?Aku ada jugak terfikir nak kerja(dapat duit kan?) tapi aku nak kerja apa?Haih! Tersangatlah pening!Eh2,aku rindu mereka dan aku suka gambar ini..
dari kiri: itu namanya Faezah, itu Mira dan itu budak pelik.

Kawan2 aku yang terkena penangan PLKN pun dah dapat tahu tempat2 dieorang.Terkadang aku rasa bagus jugak PLKN ni kan.At least masa dieorang terisi kan?Macam aku ni..duduk la sorang2 kat rumah,termenung merenung jauh dia di perantauan.haha Rindu abang soldier saya!Nak tahu nama dia?Ben Barners.Cuba la search abang soldier saya kat google.Dia popular tau!Actually,abang soldier aku tu bukannya askar.Dia kerja lain tapi aku sangat suka kalau dia jadi soldier.

Last but not least,aku rasa blog ni akan jadi semakin tak terjaga sebab sekarang aku pun sibuk menghabiskan masa aku bersama keluarga.Yela..sebelum ni kan aku busy dengan kerjaya aku sebagai pelajar.Hari Jumaat lepas aku ke Gambang Waterpark.Sebelum tu aku pi ambik abang aku yang belajar di UMP then kita pi enjoy dengan keluarga.Oh,aku lupa bawak kemera,handphone pun aku tak bawak jadi takde la gambar tuk kenangan.Hmm..takpe,lain kali pulak.

Last and very the end,dalam menikmati hidup yang indah dan menyeronokkan ini,jangan lupa pulak yang semua tu datangnya dari sifat kasih dan pemurah Allah s.w.t.Jadi,ucapkan Alhamdulillah,syukur kita kepada Ilahi.Moga nikmat ini berterusan..Amin~

1 Pemisah Kata:

Anonymous said...

mas start dunia it/compt ni masa darjah 3 xsilap.plkn kat pekan memang best.nanti mas akan sambung balik lepas habis stdy.hihi