Dec 15, 2011

Bila Aku Selak..Kelakarnya~

Assalamualaikum and a very pleasant day everyone!

Sebenarnya,disaat ini aku sangatlah kekeringan tekak idea even aku ada banyak draft yang belum dipublish.Biarlah disitu dulu.Saja aku taknak publish.Simpan untuk lain hari.Jari-jemari aku memang tak boleh duduk diam bila my lappy ada depan mata.Aku pun cuba usha balik entry2 lama aku,masa mula2 buat blog.Bila aku selak satu2,kelakar la weh.Nampak sangat sifat kebudak-budakan disitu.Korang nak baca tak?Haih..tu pun aku nak tanya.Takde la,aku memang nak paksa korang baca pun.Nak gelak pun takpe.Aku tak marah,konfem!

Tajuk post aku yang bertarikh 12 April 2011: I'm Tired

Assalamualaikum..ada orang tak?just kidding..baru pulang dari kelas malam..penat la!tapi sempat lagi berblogging?rasanya normal kot untuk remaja macam cik..i'm tired?why i'm tired?and how i get tired?entah..takde orang nak tolong jawabkan..it's ok..let me make you understand what i'm talking about..seriously,malam ni cik nak santai..cik tak larat nak buat research and make a new entry like i did before..tonight,it just me and my blog..(you can join to0)hihi..

cik: blog,are you tired? 
blog: sometimes maybe.. 
cik: why dear? 
blog: everytimes u log in,u will make a new entry. 
cik: is it wrong? 
blog: no,but sometimes i feel tired bcoz there's so many things to process..i feel dizzy. 
cik: i'm sorry but we made it for go0d right? 
blog: yes dear. 
cik: what do want me to do to repay you? 
blog: i want NOTHING! just appreciate me and i hope Allah will bless all of us<3
cik: me to0..Amin!goodnight to u and everyone..recite a du'a before u sleep! 
blog: go0dnight..dream of me <3
gelak la..aku tak marah^_^

Terima kaseh kepada Ibnushukran,Pakcik Khalis dan Ayie kerana sudi komen untuk entri tu.Oh masa tu aku bahasakan diri aku sebagai 'cik'.Sekarang aku lebih senang dengan 'aku'.Tak salah kan?Rasa lebih mesra dan jadi diri aku bila aku jadi 'aku'.Masa tu(tahun ni jugak) aku masih budak sekolah,sekarang dah lepas Spm(sangat gembira)..OK,SELAMAT MALAM~

well korang,iPhone is now here <<
Ada yang berangan nak pakai Polo Car?Kat sini ok <<

12 Pemisah Kata:

khairul akmal bin azman said...

aku lagi bahasakan..
kay guna gua lu...


janji kite selesa gunakan kan

miss pinkeryy said...

cute!

Sharifah Salwa said...

kadang-2 salwa punn rase kelakar tengok entry salwa yg lame-2

Amoychanteks said...

untung laa byk idea die nk update kan..

Rul said...

:)

http://sempoi9.blogspot.com

azizi said...

oh, happening giler cik dgn blog ^^

Pendamba Mawar said...

hoho..tired2

Juliet_iRa~" said...

hee..boleh je..janji selesa..:)

gudniteee ;p

Zehan Ilyana said...

hahaha..
tapi comel seyh..:)

kim heeruul said...

kesian blog pob penat tahu..keh keh keh.

Saddila said...

tak nak gelak . nak sengih je sebab comel gila . hihihihihi

TiNurSya said...

comel jeh :)