Dec 18, 2011

-Pemenang Brainstorming Corner-

Assalamualaikum and a very pleasant day everyone!

Alhamdulillah..akhirnya tamat sudah segmen aka aktiviti brainstorming aku.Sebelum tu aku ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang sudi turut serta.(aku sayang!).Dan seperti yang dijanjikan salah seorang daripada mereka yang berjaya memikat hati aku dengan jawapannya akan aku promosi blognya.Haih,bukan senang nak pilih sebab masing2 ayat power2..pening aku!(penat otak).Jangan marah kalau aku tak pilih korang ye.Mungkin korang rasa jawapan korang dah bagus,itu aku akui.Sangat best baca jawapan dari korang semua!

Dan pemenangnya ialah
(telan air liur,kesat peluh,jantung berdegup):
Pemilik Blog Little Mozart   
simple aje header GG ni kan?tapi cantik..blog pun lebih kurang aje dengan aku.haha Cuma yang dia punya lagi friendly.Kalau korang masuk blog GG,mesti rasa sejuk semacam aje ala2 musim sejuk gitu.Nak tahu kenapa?Sebab blog dia sentiasa bersalji.Jadi,korang takyah susah2,kalau rasa panas,terjah aje blog GG,mesti sejuk!haha Korang jugak jangan terkejut kerana pemilik blog ni orang Korea walaupun namanya Melayu.haha Takde la,GG ni minat Korea kot.Blog GG pun ada tutorial,jadi korang boleh la usha..kot2 berguna untuk blog korang jugak kan?Oh ya!Mesti korang nak tahu apa jawapan yang GG bagi?

If there is no tomorrow for me, i would never forget my past memories, my sins, forgiving everyone, applying sadaqah and so I will concentrating on taubattan nasuha cause I'm not the perfect one. I'm just the one of the follower of Muhammad, always not perfect than rather you can expect. 
Dah tu ape lagi kelip2 mata..?Jom terjah Azizi Ahmad Said aka GG. 

 Aku ada senarai pendekkan jawapan2 yang aku suka.Antaranya dari:
Pemilik blog Aku Memang Ceria
Pemilik blog Adib's Blogsite
Pemilik blog imyourAna
Pemilik blog A Walk To Remember
Pemilik blog Little Mozart

Dan kepada semua peserta lain,aku dah masukkan korang semua dalam bloglist yang sentiasa aku terjah sesiapa yang berada di dalamnya.hehe even sebelum ni aku cakap nak ambil 5 je tapi sayang la kalau aku lost contact dengan korang kan?So,apa kata korang letak link Cik Teddy dalam bloglist korang ala2 link exchange gitu..haha Pape pon,keep in touch ok!Yang dah cek kat Lovely Stalked aku tapi takde link korang,mungkin korang tak letak link blog dalam profile jadi aku tak tahu apa link korang.So,leave it in the comment box below ok ^_^
p/s: Wolswagen pon nak bagi hadiah untuk korang kat sini ok <<

15 Pemisah Kata:

eVa said...

yeay! tahniah pd pemenang.. nak terjah blog diaorg hehe..

cikteddy buat lagi contest tau.. nak join lagi.. sronok!! hehe

Zehan Ilyana said...

congratsss pada pemenang yaw!! :)))

p/s: cik teddy, saya tak ade letak bloglist kat blog, tapi, saya baru je edit post blog, saya letak nama cikteddy..:)))) thanks letak blog saya kat dalam bloglist...
terharu..:)))

wanabee said...

salam ,
wah..nice header ..
simple ..
hehe :)


anyway nice entri .
jom singgah :)

Nadrah Zulkifly said...

Trimas banyak2 Cik Teddy. Saya dah letak blog Cik Teddy dalam blog list saya pulak. Trimas again ^^

starzieti said...

tenkiu. tahniah kepada pemenang. :D

Sya said...

Alhamdullilah! trima ksih ^^ sye buh link Cik Teddy jgk kat bhgn blog sye "Konco-konco" skjap je lpas ni.. Lain kali buat segmen / contest lagi ek.. hehe [^^,]

Siti Sabariah Hashim said...

^_^

Pendamba Mawar said...

tahniah

Mizz ErMa said...

sob, sob, tahniah utk pemenang..T-T

Adib Asyraff . said...

Yeah ! Thanks cikTeddy ! You're awesomee .. Let's terjah belog adib , bloggers !

http://adibsblogsite.blogspot.com/

CikTeddy in my list already ! :)

Juliet_iRa~" said...

tahniah kpd pemenang..:D

azizi said...

tqsm cik ^^ anyway, header tue saya amik dari freebies blogger malasyia je .. huhu ..

kim heeruul said...

mereka memey pndai sweet talk.. =)
tahniah.

Balqis Azhar said...

sdih pulak tak dapat ~
hehehe xD

Dart Hyda Osman said...

wahh tahniah..thanks cik teddy sebab suka kiternyer gak..huhu..thanks sebab promote link kiter..thanks sesangat..:)