Dec 9, 2011

Segmen : Kartun Kesukaan Saya

Assalamualaikum and a very pleasant day everyone!

Malam ni terasa nak join segmen pulak.Eh ini segmen pertama Era la..Meh aku join tanda sokongan.^_^
nak join klik nama ERA KECIK

Kartun yang Cik Teddy paling minat ialah..jeng3
DANNY PHANTOM! ok tepuk tangan sikit 
Kenapa Cik Teddy suka kartun ni? lawak ke?
Bagi aku cerita ni sangat co0l dan unik.Aku suka ar dengan gaya Danny,cara dia bercakap.Sebenarnya aku pun tak berapa pasti kenapa aku minat cerita ni.Memang kali pertama aku tengok,aku terus jatuh cinta.Ala macam love at the first sight gitu .Aku paling suka episod yang Danny Phantom masa depan lawan ngan Danny masa kecik.Masa tu Danny dapat kuasa baru lebih awal daripada yang sepatutnya.Dah la..kalau korang nak tahu lagi3..korang tengok la sendiri ceritanya ye! Sorry la Naruto,kau jatuh no 2.

Ok done!
Sesape yang dah baca entri ni,secara automatik korang ditag!
A step closer to your dreams with Prudential
Lets Fly To New Zealand With AirAsia 

15 Pemisah Kata:

Pendamba Mawar said...

hehe ingat nak join gak..ngah cari gambar.hehe

kim heeruul said...

danny phantom lawan ex couple mom dia best.hihih

r-5 said...

hahaha nak join gak lah.. hehehe.. macam best jek..sukan gak danny phantom ni.. kikiki

C i k P i p i T e m b a m said...

wah segmen.. hehe. klu kita totally spies. hahaha ..

Original CikTeddy said...

@Pendamba Mawar gmbar ape tu?huhu

Original CikTeddy said...

@kim heeruul yg tu best jugak..hihi

Original CikTeddy said...

@r-5 join la ^_^

Original CikTeddy said...

@C i k P i p i T e m b a m huahaha..kprempuanan^^

era kecik said...

wah! danny phantom! suka ngan danny >_______<. era suka gak episod danny lawan ngan dirinya sendiri (masa depan).. best an?

thanks coz sudi join segmen era yang tak seberapa ni :)

Original CikTeddy said...

@Pendamba Mawar cari jgn x cari^^

Original CikTeddy said...

@kim heeruul haha..best gak tu :P

Original CikTeddy said...

@r-5 join la ramai2

Original CikTeddy said...

@C i k P i p i T e m b a m pompuannye..huhu

Original CikTeddy said...

@era kecik same2..

Nisa Greennnpanda said...

salam n hye~!!

hehe..kdang2 tgk gak kartun nie kat tv..

http://greennnpanda88.blogspot.com/2011/12/segmen-kartun-kesukaan-saya.html