Dec 30, 2011

Selamat Datang,Sayang~

Assalamualaikum!

Dugaan sepanjang tahun 2011 dah pun aku tempuh.Yang paling besar,SPM.Korang doakan cik ye!
Sempena tahun baru yang bakal mencelah tak lama lagi,aku cuma mengharapkan yang lebih baik dari tahun yang sebelumnya.InsyaAllah!
Harapan itu sentiasa ada,nama pun kehidupan.Kalau takde harapan,hati pun tak hidup..Walaupun aku tak suka buat target tapi azam untuk jadi yang lebih baik tu sentiasa berdegup.
Never let go of hope. One day you will see that it all has finally come together. What you have always wished for has finally come to be. You will look back and laugh at what has passed and you will ask yourself... 'How did I get through all of that?' Well,hope is the dream of soul awake.

Trust yourself !Allah will always be with you and me..Tak lupa pada yang dikasihi,si Hong Ki budak jambu,kenangan yang tercipta pada 2011 akan terus dibawa ke tahun2 berikutnya.Yang kat bawah ni,gambar aku dengan Ki pergi bersiar-siar menjelang tahun baru.^_^

credit this cute lovely doodle to Kak Saba! Sayang Kak Saba lebih !hehe..jangan lupa follow kak Saba tau! Ok la,till the next post,salam kasih dari Cik Teddy! To 2012,selamat datang sayang!

13 Pemisah Kata:

Fendy said...

2011?....

faizulosman said...

semoga mdpt result yg cemerlang dlm spm...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/12/hebat-tak-equation-aku.html

Miss Eiza said...

All the best utk result spm :)

CekbOlat-bOlat said...

eh? kite same umo ye? wahhhh ada geng

khairul said...

abg doakan yg terbaek buat Siti..moga berjaya dlm spm ..

kim heeruul said...

semoga SPM lu gempak.. =)

Miss Xyz said...

slmt thun bru ^^ hrp2 thun mndtg mnjdikn diri kita lbih baik, InsyaAllah~ hehe

eLLa n aLia said...

comel lah doodle tu ...
baru habis spm eh?

Mohamad Azizi Md Said said...

hamboi .. ^^

gunawan said...

semoga harapan nya trwujud,

Alieza Dayasari said...

Selamat Tahun Baru.....

Petok Petok said...

saya suka ama artikel situ..

di tunggu follback dan komentarnya yah

http://www.petok.tk/2011/12/14-gw-kira-karena-cinta.html

cik ayuni said...

happy new year^______^